Erreklamazioak honela aurkez daitezke:
FREMAP zentro guztietan dauden Erreklamazio-orrietan.
Aurkeztutako erreklamazioak Mutuak izapidetzen eta erantzuten ditu zuzenean, eta Gizarte Segurantzaren Antolaketako Zuzendaritza Nagusiari komunikatzen zaizkio.
Gizarte Segurantzaren Lege Orokorraren Testu Bateginaren 99.1. artikulua.
FREMAPen Online Erreklamazioak inprimakiaren bidez.
Aurkeztutako erreklamazioak Mutuak izapidetzen eta erantzuten ditu zuzenean, eta Gizarte Segurantzako Antolaketako Zuzendaritza Nagusiari komunikatzen zaizkio.
Gizarte Segurantzaren Lege Orokorraren Testu Bateginaren 99.1. artikulua.
Zeren bidez: Erreklamazioen Bulego Birtualean
Sarreraren Ministerioaren, Gizarte Segurantza eta Migrazioak.
Sarbide publikoa duen erreklamazioentzako bulego birtuala, mutuen kudeaketaren gainean langileen kexak izapidetzeko. Ministerioak jasotako erreklamazioak zentralizatzen ditu eta dagokion mutuari bidaltzen dizkio, hark erantzun bat presta dezan, zeina gero Ministerioak herritarrari jakinarazten dio.
Erreklamazioak Mutuak emandako zerbitzuari buruzko izaera administratiboko kexak dira, eta ez dira lege-egintzetako erreklamazioen bezalakoak, azken horiek justizia auzitegietan ebasten baitira.