El inprimaki para egin reclamaciones de era online FREMAPen webetik, dago inhabilitado aldi baterako por arrazoi teknikari.
Barkatu eragozpenak.
Erreklamazioak honela aurkez daitezke:
FREMAP zentro guztietan dauden Erreklamazio-orrietan.
Aurkeztutako erreklamazioak Mutuak izapidetzen eta erantzuten ditu zuzenean, eta Gizarte Segurantzaren Antolaketako Zuzendaritza Nagusiari komunikatzen zaizkio.
Artikulu 99.1 del Testu Bategin de la Lege Orokor Gizarte Segurantzaren.
Zeren bidez:
Erreklamazioen Bulego Birtualean
del Ministerio de Sarrera, Gizarte Segurantza eta Migrazio.
Sarbide publikoa duen erreklamazioentzako bulego birtuala, mutuen kudeaketaren gainean langileen kexak izapidetzeko. Ministerioak jasotako erreklamazioak zentralizatzen ditu eta dagokion mutuari bidaltzen dizkio, hark erantzun bat presta dezan, zeina gero Ministerioak herritarrari jakinarazten dio.
Erreklamazioak Mutuak emandako zerbitzuari buruzko izaera administratiboko kexak dira, eta ez dira lege-egintzetako erreklamazioen bezalakoak, azken horiek justizia auzitegietan ebasten baitira.