Egoera larria edota premiazkoa
900 61 00 61
Une kritikoa pasa ondoren, artatu ondoren, zure enpresa gurekin harremanetan jarriko da FREMAPeko zuen kudeatzaile pertsonak ondoren nola jokatu behar dugun adierazteko. Jarri harremanetan FREMAPekin
Lehenengo zuri arreta medikoa ematea:
- Zure enpresaren arduradunari gertatu zaizunaren berri eman.
- Zure arduradunak hurbilen dagoen FREMAPen asistentzia-zentroa aukeratuko du. Zentroen sarea
- Zure arduradunak bolantea hau beteko du: laguntza eskaera

.
- Zure arduraduna arreta medikoa jasotzeko lagunduta eta dokumentatuta joan zaitezen saiatuko da.
Eta zalantzarik baldin baduzu, jar zaitez harremanetan FREMAPekin
Artatu ondoren:
- Gure medikuak zure lesioaren inguruko azalpen guztiak emango dizkizu.
- Gure medikuak asistentzia egiaztagiria ere emango dizu.
- Asistentzia egiaztagiriaren kopia bat entregatu beharko duzu zure enpresan.
- Zure enpresa gurekin harremanetan jarriko da zuen FREMAPeko kudeatzaile pertsonalak jarraitu beharreko bidean orientatu zaitzaten. Jarri harremanetan FREMAPekin
PDF dokumentuei buruzko informazioa: PDF fitxategiak ondo ikusteko, programa instalatuta izan behar da Acrobat Reader
Adobe-rena.